-25% na MySun termostate pri kupnji IC panela ili podnog grijanja
Opći uvjeti poslovanja za internetsku trgovinu mysun.hr sastavljeni su u skladu sa slovenskim Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (Uredba), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) te Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1).
Savjetujemo vam da prije upotrebe internetske trgovine pažljivo pročitate niže navedene Uvjete poslovanja. Kupca obvezuju opći uvjeti koji su na snazi u trenutku kupnje (slanje internetske narudžbe). Pri naručivanju korisnika se uvijek podsjeća na opće uvjete i kupac pri slanju narudžbe potvrđuje svoje prihvaćanje općih uvjeta.
mysun.hr je internetska trgovina kojom upravlja SBU KOOP (Cesta bratov Cerjakov 43, 8250 Brežice), tvrtke JUB kemična industrija d.o.o., Dol pri Ljubljani 28, 1262 Dol pri Ljubljani, matični broj 2349736000, porezni broj SI63300265, u daljnjem tekstu skraćeno SBU KOOP, odnosno prodavatelj ili pružatelj usluga e-poslovanja.
Opći uvjeti poslovanja uređuju rad trgovine mysun.hr, prava korisnika te poslovni odnos između ponuđača/prodavatelja i kupca.
Ponuditelj/prodavatelj se obvezuje kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:
(a) identitet tvrtke (naziv i sjedište, matični broj);
(b) kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon);
(c) bitne osobine robe ili usluga tvrtke (uključujući usluge dostupne nakon kupnje i jamstva);
(d) dostupnost proizvoda tvrtke (svaki proizvod ponuđen na web-stranici trebao bi biti dostupan u razumnom roku);
(e) uvjeti isporuke proizvoda tvrtke (način, mjesto i vrijeme isporuke);
(f) jasno i nedvosmisleno navedene cijene iz kojih je vidljivo jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi prijevoza;
(g) način plaćanja i dostave;
(h) vremenska valjanost ponude tvrtke;
(i) rok unutar kojeg je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje; uz to moraju biti navedeni podaci o tome koliko će kupca stajati vraćanje proizvoda tvrtke;
(j) pojašnjenje postupka pritužbe, uključujući sve pojedinosti o kontakt-osobi ili korisničkoj službi tvrtke.
U internetskoj trgovini mysun.hr ponuditelj nudi sljedeće načine plaćanja:
1. Plaćanje po preuzimanju robe gotovinom ili platnom karticom*
Želite li robu preuzeti na mysun.hr lokaciji za preuzimanje i platiti je gotovinom pri preuzimanju, u svojoj narudžbi odaberite opciju Osobno preuzimanje. Po primitku računa platite djelatniku na lokaciji preuzimanja gotovinom ili platnom karticom.
Podržano je plaćanje karticama BA Maestro, MasterCard®, Visa…
Ako svoju narudžbu želite platiti gotovinom kad se ona dostavi na vašu adresu (pouzećem), također odaberite opciju Plaćanje pouzećem. U tom slučaju iznos narudžbe plaćate dostavljaču u gotovini kada naručenu robu dostavi na vašu adresu. Za pouzeće ne nudimo mogućnost plaćanja platnom karticom.
*Plaćanje platnom karticom za pouzeće moguće je samo u slučaju osobnog preuzimanja na mysun.hr lokaciji za preuzimanje.
2. Plaćanje po ponudi/predračunu (uz avansnu uplatu)
Ako svoju narudžbu želite platiti putem ponude/predračuna, odaberite opciju naćina plaćanja po predračunu. UPN nalog za plaćanje možete preuzeti klikom na gumb >>Pogledaj narudžbu<< u potvrdnom e-mailu koji primite nakon dovršetka online kupovine/narudžbe. Kada je uplata ponude/predračuna vidljiva na našem bankovnom računu, Vašu narudžbu u potpunosti obradimo i osiguravamo dostavu/preuzimanje robe.
3. Plaćanje platnom ili kreditnom karticom putem interneta
Ako želite platiti kreditnom ili debitnom karticom u MySun online trgovini, odaberite opciju plaćanja karticom. Pri naručivanju preusmjerit ćemo vas na sigurnu poveznicu za plaćanje.
Podržano je plaćanje karticama BA Maestro*, MasterCard®, Visa…
*Kupovina BA Maestro karticom moguća je ako vaša banka dopušta internetsku kupnju.
Sve cijene u internetskoj trgovini mysun.hr izražene su u EUR i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Primjenjuju se cijene objavljene u trenutku naručivanja.
Internetska cijena
Odnosi se na sve kupce internetske trgovine mysun.hr koji kupnju obave putem internetske košarice na internetskoj stranici www.mysun.hr i povjere nam svoje podatke u košarici.
Redovna cijena
Odnosi se na korisnike koji žele obaviti kupnju u našoj poslovnici – SBU KOOP, Cesta bratov Cerjakov 43, SI-8250 Brežice, bez upotrebe internetske košarice i bez povjeravanja svojih podataka.
Redovna cijena je obično veća od internetske cijene.
Rok isporuke
Rokove isporuke predviđamo na temelju logističkih podataka i podataka o zalihama iz naših otpremnih skladišta ili skladišta naših dobavljača. Vrijede rokovi isporuke koji su objavljeni ili na neki drugi način priopćeni u trenutku predaje narudžbe ili nakon predaje narudžbe, kad/ako nas kontaktirate ili mi stupimo u kontakt s vama.
Unatoč naporima da osiguramo najnovije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o roku isporuke u nekom trenutku netočan. U tom slučaju, ili u slučaju da se rok isporuke promijeni tijekom obrade narudžbe, prodavatelj kupcu omogućava odustajanje od kupnje.
1. Narudžba i predaja narudžbe
– Dodavanje proizvoda u internetsku košaricu:
Kupac dodaje željene proizvode u internetsku košaricu kad klikne gumb „Dodaj u košaricu”. Gumb je dostupan u internetskom prikazu proizvoda. Svakim dodavanjem proizvoda u internetsku košaricu prikazat će se internetska košarica.
– Pregled internetske košarice:
U pregledu košarice možete iz nje izbaciti proizvode te možete promijeniti naručenu količinu proizvoda.
– Obrazac za naručivanje:
U obrascu su navedeni svi proizvodi, njihove cijene i količine. U obrascu kupac također navodi način preuzimanja, način plaćanja, logističke podatke za dostavu robe, osobne podatke ili podatke o tvrtki te kod za popust ako ta postoji. Za sva polja za unos i odabire može se ispraviti sadržaj ili promijeniti odabir.
– Naručivanje:
Kupac narudžbu predaje tako da klikne gumb „POŠLJI”.
U slučaju uspješno predane narudžbe, nakon što je pošaljete putem internetske stranice, prikazuje se potvrdni tekst, a na svoju e-mail adresu zaprimite ispis narudžbe ili njezinu potvrdu. Ako ne vidite potvrdni tekst i istovremeno ne primite potvrdni e-mail, znači da je došlo do tehničke pogreške ili da su podaci pogrešno uneseni. Možete ponoviti postupak ili nas kontaktirati za pomoć na 080 73 07 ili putem e-pošte na info@koop.si. Također, na iste kontakte javite ako ste nakon već poslane narudžbe primijetili greške ili nepravilnosti u narudžbi.
Narudžba se nakon predavanja zaprima u red čekanja.
2 Promjene roka isporuke ili dostupnosti
U slučaju odstupanja odnosno promjena roka isporuke ili dostupnosti određenog proizvoda iz narudžbe, prodavatelj obavještava kupca putem e-pošte ili telefona o novom predviđenom roku isporuke, odnosno o dostupnosti proizvoda iz narudžbe. Ako se kupac izričito pismenim putem ne složi s promjenama, može odustati od kupnje.
Čuvanje podataka:
Kupoprodajni ugovori (narudžbe) sklapaju se na slovenskom jeziku i spremaju se u elektroničkom obliku.
Nakon naručivanja kupac prima kupoprodajni ugovor na adresu e-pošte navedenu u obrascu za naručivanje.
Ugovori su također naknadno dostupni po pisanom zahtjevu putem elektroničke pošte na info@koop.si.
Ako je ugovor sklopljen na daljinu, kupac ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti prodavatelja da odustaje od ugovora te pritom ne mora navesti razlog svoje odluke. U tom slučaju troškove povrata robe snosi kupac.
U slučaju kupoprodajnog ugovora, navedeni otkazni rok počinje teći od dana kada:
– kupac ili treća strana, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, dođe u stvarni posjed robe,
– kupac ili treća osoba, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, stječe stvarni posjed zadnjeg komada robe, ako je predmet ugovora više komada robe koje kupac naručuje jednom narudžbom,
– kupac ili treća osoba, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, stječe stvarni posjed zadnje pošiljke ili komada robe, ako se dostava robe sastoji od više pošiljki ili komada,
– kupac ili treća osoba, koja nije prijevoznik i koju određuje kupac, stječe stvarni posjed prvog komada robe, ako je dostava robe redovita tijekom određenog razdoblja.
Pravo na odustajanje od ugovora kupac ostvaruje pisanom obavijesti prodavatelju na adresu e-pošte za kontakt info@koop.si.
Obavijest o odustajanju možete dati putem obrasca za povrat ili nedvosmislenom izjavom iz koje je jasno da odustajete od ugovora. Smatra se da je kupac pravodobno podnio izjavu o odustajanju od ugovora ako ju je poslao u roku određenom za odustajanje od ugovora. Kupac snosi teret dokazivanja u vezi ostvarenja prava na odustajanje.
Obrazac za povrat robe možete pronaći: ovdje.
Svi proizvodi kupljeni na www.mysun.hr takve su prirode da se mogu vratiti poštom.
Prodavatelj je dužan odmah izvršiti povrat novca, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Prodavatelj vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja koje je kupac upotrijebio, osim ako kupac nije izričito zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove. Prodavatelj može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.
Ako je kupac već primio robu i odustaje od ugovora, dužan ju je vratiti ili predati prodavatelju ili osobi ovlaštenoj od strane tvrtke za preuzimanje robe, najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je robu pošalje prije isteka roka za povrat od 14 dana. Kupac u vezi s odustajanjem od ugovora snosi samo troškove povrata robe. Kupac je dužan primljenu robu vratiti neoštećenu i u istoj količini, osim ako roba nije uništena, oštećena, izgubljena ili se njezina količina smanjila bez krivnje kupca. Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Kupac nema pravo odustati od ugovora ako se radi o ugovoru:
1. za robu koja je proizvedena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
2. za robu koja je kvarljiva ili kojoj brzo ističe rok trajanja;
3. o isporuci zapečaćenih audio ili videozapisa i računalnih programa, ako je kupac nakon dostave otvorio sigurnosni pečat (ako nema pečata, vrijedi ako je kupac otvorio originalno pakiranje);
4. o isporuci novina, časopisa;
5. o isporuci zapečaćene robe koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je potrošač otvorio pečat nakon isporuke (to uključuje aparate za brijanje, masažere, odjeću za mršavljenje, rezervne mrežice za brijanje i noževe, četkice za zube…);
5. o isporuci robe koja je zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima.
Ako nalog izvršava pravna ili fizička osoba koja obavlja djelatnost radi ostvarivanja dobiti, neovisno o pravno ustrojstvenom obliku ili vlasništvu, na nju se ne primjenjuju odredbe iz ovog poglavlja.
Reklamacije na naše usluge:
Ako ste primili krivi proizvod ili proizvod za koji smatrate da nije nov, možete ga vratiti, a mi ćemo vam poslati novi proizvod ili izvršiti povrat kupoprodajne cijene. O ovakvim problemima obavijestite nas putem adrese info@koop.si
Reklamacija na dostavu:
Ako je paket fizički oštećen, nedostaje dio sadržaja, vidljivi su znakovi otvaranja ili ako su proizvodi u paketu oštećeni, a kupac je takav paket ipak preuzeo jer nije odmah uočio te znakove na pakiranju ili na samim proizvodima, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe ili kod prodavatelja.
Reklamaciju za oštećeni paket pokrenite tako da paket donesete u najbliži poštanski ured u istom stanju u kakvom ste ga primili s originalnim unutarnjim omotom i pakiranjem (bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega, obavezno zapakirati ili barem priložiti originalnu ambalažu, koja je također često pokazatelj uzroka oštećenja) i ispunite zapisnik o oštećenoj pošiljci ili možete s poštanskom službom koja je dostavila proizvod dogovoriti da vas na kućnu adresu posjeti djelatnik koji će u vašoj prisutnosti ispuniti obrazac o oštećenoj pošiljci, a zatim će prodavatelj za kupca obaviti zamjenu robe ili rješavanje problema.
Prodavatelj s kupcem dogovara odgovarajuće rješenje, u slučaju štete koja je prihvatljiva za kupca i kupac zadrži takav proizvod, prodavatelj može izdati knjižno odobrenje za procjenu štete, ali ako je šteta prevelika i neprihvatljiva za kupca, kupac ima pravo zamijeniti proizvod.
Rok za prijavu štete u transportu je najkasnije 30 dana. Reklamaciju prijavite što prije. Rok za prijavu štete u transportu kod GLS-a i TNT-a iznosi 7 dana. Kako bi proces bio što kraći i manje naporan za vas, pošaljite nam kopiju zapisnika na info@koop.si. Mi ćemo s poštom dogovoriti daljnje postupanje s oštećenom pošiljkom, a vama ćemo poslati novi proizvod.
Provedba jamstva:
Za proizvode kupljene kod nas koji imaju jamstvo vrijede uvjeti jamstva ispisani na važećem jamstvenom listu i primjenjuju se od dana kupnje uz predočenje računa. Za rješavanje reklamacija nadležan je ovlašteni servis. Za ostvarivanje prava na reklamaciju proizvod je potrebno poslati u servis koji je dužan popraviti proizvod u roku od 45 dana od primitka zahtjeva za otklanjanje kvara. Ako servis ne uspije popraviti proizvod u zakonskom roku, dužan je kupcu isporučiti novi besprijekoran proizvod.
Prodavatelj nije ovlašten utvrđivati nedostatke na proizvodu. Samo je ovlašteni servis ovlašten za procjenu kvara, stoga zamjena proizvoda ili povrat proizvoda nije moguć bez mišljenja ovlaštenog servisera.
Ako imate dodatnih pitanja u vezi reklamacija, možete nam pisati na info@koop.si
Ako roba za koju je izdano jamstvo ne funkcionira besprijekorno ili nema svojstva navedena u jamstvenom listu ili oglašivačkoj poruci, kupac može najprije zatražiti otklanjanje nedostataka. Ako se nedostaci ne otklone u ukupnom roku od 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavatelj ili ovlašteni servis primio zahtjev kupca za otklanjanje nedostataka, proizvođač je dužan robu zamijeniti identičnom, novom i besprijekornom robom bez naplate kupcu. Ako proizvođač u navedenom roku ne popravi robu ili je ne zamijeni novom, kupac može raskinuti ugovor ili zatražiti sniženje kupoprodajne cijene. Proizvođač mora izdati novi jamstveni list za zamijenjenu robu ili zamijenjeni bitni dio robe novim. Prava kupca iz jamstva prestaju nakon 2 (dvije) godine od dana kada je kupac zatražio besplatno otklanjanje nedostataka ili zamjenu robe novom.
Materijalni nedostaci:
Prodavatelj je dužan isporučiti robu kupcu u skladu s ugovorom i odgovara za materijalne nedostatke u izvršenju. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke koji su na proizvodu postojali kad je on predan kupcu, bez obzira na to je li bio upoznat s njima ili ne. Prodavatelj također odgovara za materijalne nedostatke koji postanu očiti nakon prijenosa na kupca ako su oni posljedica uzroka koji je postojao i prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako uočiti ako je izjavio da roba nema nedostataka ili da ima određena svojstva ili značajke.
Nedostatak je materijalan:
1. ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu upotrebu ili za promet;
2. ako stvar nema svojstva potrebna za određenu vrstu upotrebe za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je morala biti poznata;
3. ako stvar nema svojstva i karakteristike koje su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane;
4. ako je prodavatelj predao stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako uzorak ili model nije prikazan samo informativno.
Prikladnost robe za normalnu upotrebu procjenjuje se u usporedbi s običnom robom iste vrste i uzimajući u obzir bilo kakve izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili indikacijama na samoj robi.
Potrošač može svoja prava vezano uz materijalni nedostatak ostvariti ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od 2 (dva) mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven. U obavijesti o nedostatku potrošač mora pobliže opisati nedostatak i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl. Potrošač može osobno obavijestiti prodavatelja o nedostatku, a prodavatelj će izdati potvrdu. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pokažu nakon 2 (dvije) godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na artiklu već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi unutar 6 (šest) mjeseci od isporuke.
Kupac koji je pravilno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:
– otkloni nedostatak na robi ili
– vrati dio uplaćenog iznosa razmjeran nedostatku ili
– neispravnu robu zamijeni novom, besprijekornom ili
– vrati uplaćeni iznos.
U svakom slučaju, kupac također ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova za materijal, rezervne dijelove, rad, prijenos i prijevoz proizvoda koji nastanu kao posljedica ispunjenja obveza. Prava kupca prema prodavatelju zastarijevaju istekom 2 (dvije) godine od dana kad je obavijestio prodavatelja o materijalnom nedostatku.
Ako postojanje nedostatka na robi nije sporno, prodavatelj mora udovoljiti zahtjevu kupca najkasnije u roku od 8 (osam) dana. Prodavatelj je dužan odgovoriti kupcu na zahtjev u pisanom obliku najkasnije u roku od 8 (osam) dana od primitka zahtjeva ako je postojanje nedostatka na robi sporno. Ako prodavatelj uništi ili izgubi proizvod koji mu je dan na popravak, održavanje ili doradu, dužan je kupcu, po njegovom izboru, u roku od 8 (osam) dana predati novi istovjetni proizvod ili mu odmah isplatiti odštetu u iznosu maloprodajne cijene novog proizvoda. Ako prodavatelj ošteti ili pokvari proizvod koji mu je dan na popravak, održavanje ili doradu, dužan je o svojem trošku otkloniti nedostatak ili štetu u roku od 3 (tri) dana, pod uvjetom da time ne umanjuje vrijednost i upotrebljivost proizvoda. Ako se to ne može osigurati, kupac ima ista prava kao u slučaju gubitka ili uništenja.
O reklamacijama povezanima sa materijalnim nedostacima obavijestite nas na adresu: info@koop.si
SBU KOOP, Cesta bratov Cerjakov 43, SI-8250 Brežice, (od ponedjeljka do petka između 7:30 i 15:30)
Nakon izvršene internetske narudžbe kod koje ste kao način dostave/preuzimanja odabrali osobno preuzimanje, naručenu robu pripremit ćemo u dogovorenom roku isporuke na gore navedenim mjestima preuzimanja. Čim proizvodi budu spremni, obavijestit ćemo vas e-poštom, SMS-om ili pozivom na vaš broj telefona.
Prodavatelj isporučuje robu ili usluge u okviru obećanog roka. Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS, prodavatelj zadržava pravo odabira druge dostavne službe ako će mu to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.
Prodavatelj ispunjava svoju obvezu iz kupoprodajnog ugovora predajom stvari u stvarni posjed kupcu ili prijenosom kontrole nad robom na kupca. Ako prodavatelj ne ispuni svoju obavezu unutar obećanog roka, kupac mu određuje odgovarajući dodatni rok za ispunjenje ugovora. Ako prodavatelj ni u dodatnom roku ne ispuni svoje obveze, kupac može odustati od ugovora.
Kupac neovisno o tome može od ugovora odustati nakon isteka ugovorenog roka, ne ostavljajući prodavatelju dodatni rok za ispunjenje obveza, ako:
– prodavatelj odbije isporučiti robu,
– ovisno o okolnostima u trenutku sklapanja ugovora, ugovoreni rok bitna je komponenta ugovora ili
– kupac prije sklapanja ugovora obavijesti prodavatelja da je ugovoreni rok bitna komponenta ugovora.
Ako kupac odustane od ugovora, prodavatelj će odmah vratiti sve uplaćene iznose.
Rizik od gubitka ili oštećenja otpremljene robe prelazi s prodavatelja na kupca kad kupac fizički primi robu ili kad robu fizički primi treća strana koja nije prijevoznik i koju je kupac imenovao za tu svrhu. Ako je kupac naručio prijevoz od prijevoznika kojeg prodavatelj nije ponudio, rizik od uništavanja ili oštećenja robe bez obzira na to prelazi na kupca nakon što se roba isporuči prijevozniku.
Cijena dostave
Cijena dostave iznosi 4 € + PDV za pojedinačni proizvod koji je jeftiniji od 100 € s PDV-om te će uvijek biti informativno ispisana i dodana u košaricu internetske trgovine, prije i tijekom naručivanja.
Visina troškova dostave jedinstvena je za cijelu Hrvatsku i iznosi 4 € + PDV.
Vrijeme dostave
Ako ste pri naručivanju kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem, primatelj pošiljke kod sebe treba imati dovoljno gotovine za plaćanje kupoprodajne cijene.
Ako niste kod kuće u vrijeme dostave, odabrani dostavljač obavijestit će vas o alternativnim mogućnostima preuzimanja vaše narudžbe.
Brzina isporuke
Koliko brzo će vam naručena roba biti isporučena ovisi o mnogim čimbenicima. Ako naručenih artikala nemamo na zalihama, vaša će pošiljka biti otpremljena isti dan kada artikle zaprimimo na zalihe. Naši prodajni predstavnici će vas putem e-pošte ili telefona obavijestiti o stanju zaliha te predviđenom roku i vremenu dostave. Dostava se obavlja dostavnom službom, u pravilu sljedeći radni dan od dana otpreme, a najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana.
SBU KOOP svojim kupcima želi pružiti brzu i pouzdanu uslugu, stoga predlažemo da se pri preuzimanju robe pridržavate naših preporuka jer će se na taj način eventualni problemi brže i lakše riješiti.
Pregled proizvoda:
– kad primite paket, provjerite jeste li primili proizvod koji ste naručili;
– ako slika na pakiranju ili šifra proizvoda ne odgovara naručenom artiklu, proizvod ili ambalažu nemojte otvarati, već nam se obratite putem adrese info@koop.si kako bismo provjerili je li isporuka na vašu adresu ispravna;
– ako ste sigurni da ste primili naručeni proizvod, pažljivo otvorite ambalažu. Nemojte oštećivati ni bacati zaštitne folije, naljepnice i ostalu zaštitu sve dok niste sasvim sigurni da ćete proizvod zadržati;
– neki su proizvodi pakirani tako da se pri otvaranju ambalaža uništi ili su na ambalaži zalijepljene sigurnosne oznake. Ako se radi o takvom proizvodu, važno je prije otvaranja provjeriti radi li se o proizvodu koji ste naručili i odgovara li on vašim potrebama i namjeni.
U slučaju dostave:
– kad vam dostavljač dostavi paket, pregledajte ga u njegovoj prisutnosti;
– najprije provjerite ima li vanjskih oštećenja na pakiranju i o tome obavijestite dostavljača. Ako smatrate da je sadržaj paketa oštećen ili razbijen, pažljivo otvorite paket u prisutnosti dostavljača i zajedno provjerite sadržaj. Oštećeni paket ne morate prihvatiti i možete ga odbiti, ali nas obavijestite o situaciji kako bismo vam mogli dogovoriti novi proizvod ili vratiti kupovnu cijenu.
Ako ste primili pošiljku i naknadno ste ustanovili da je oštećena, potrebno je pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe. To možete učiniti tako da proizvod donesete u poštanski ured u roku od 30 dana od primitka ili se javite u svoj poštanski ured da vas posjete na kućnu adresu te zajedno s djelatnikom pošte sastave zapisnik o oštećenoj pošiljci. Za brzo rješavanje postupka pošaljite nam kopiju zapisnika na info@koop.si. Mi i Pošta ćemo se pobrinuti za daljnje postupanje s oštećenom pošiljkom, te ćemo vam poslati novi besprijekoran proizvod ili vratiti plaćenu cijenu. Oštećeni proizvod preuzima dostavna služba.
Isto vrijedi i za GLS i TNT, samo što je rok za reklamaciju 7 dana.
Kodovi za popust vremenski su ograničeni, vezani uz pojedine proizvode ili grupe proizvoda i nude različite vrste pogodnosti (npr. besplatna dostava, dodatne uštede). Najčešće ih možete pronaći na stranicama pojedinačnih proizvoda, na našim drugim podstranicama i drugim kanalima (internetski i tiskani časopisi).
Kako iskoristiti kȏd za popust:
Kȏd za popust unesete u pregled košarice odn. savršetak kupnje u za to predviđeno polje.
Ponuditelj čini sve kako bi osigurao da podaci objavljeni na internetskoj stranici budu ažurni i točni. Međutim, svojstva artikala, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti toliko brzo da ponekad ne uspijemo ispraviti podatke na internetskoj stranici. U tom slučaju ponuditelj će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla. Sve su fotografije proizvoda simbolične i ne jamče svojstva proizvoda.
Prodavatelj može odustati od ugovora u slučaju utvrđene bitne pogreške sukladno članku 46. OZ-a. Bitna pogreška odnosi se na bitna svojstva predmeta, na osobu s kojom je ugovor sklopljen, kad je sklopljen u odnosu na tu osobu ili na okolnosti koje se prema prometnim običajima ili namjeri osobe smatraju odlučujućima jer inače strana koja je u zabludi ne bi sklopila ugovor takvog sadržaja.
Ponuditelj/prodavatelj pridržava se važećeg zakonodavstva o zaštiti potrošača.
U slučaju prigovora, sporova ili problema, kupac nas može kontaktirati na broj telefona 080 73 07 ili e-poštom na info@koop.si. Prigovor se podnosi putem adrese e-pošte info@koop.si. Postupak pritužbe je povjerljiv.
Za slučajeve reklamacija isporuke, jamstvenih zahtjeva ili zahtjeva za materijalne nedostatke informacije i detaljne upute o samom postupku reklamacije možete pronaći na internetskoj stranici www.mysun.hr, u donjem dijelu / podnožju internetske stranice.
Prodavatelj na sve prigovore odgovara putem e-pošte ili telefona u najkraćem mogućem roku i u okviru zakonskih obveza ovisno o vrsti pritužbe.
Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je glavna prepreka zbog koje potrošači ne pokreću sudske sporove. Stoga ponuditelj nastoji učiniti sve da se svi eventualni sporovi riješe sporazumno. Ako se spor ne može riješiti, za rješavanje spora nadležan je sud prema mjestu prebivališta kupca.
Dana 14. 11. 2015. godine stupio je na snagu Zakon o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (Uradni list RS, br. 81/2015; u daljnjem tekstu ZIsRPS). ZIsRPS uređuje izvansudsko rješavanje domaćih i prekograničnih sporova između trgovačkih društava i potrošača intervencijom nositelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova (u daljnjem tekstu: pružatelj IRPS). Sukladno drugom stavku članka 8. ZIsRPS-a, ponuditelj/prodavatelj ne priznaje niti jednog pružatelja IRPS-a nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi kupac mogao pokrenuti sukladno ZIsRPS-u.
Ponuditelj omogućuje internetsku kupnju u RS i na internetskoj stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta (SRPS).
Po prethodnom dogovoru (jasno prema ponudi ili na drugi način pismenim putem), diljem Hrvatske možemo se dogovoriti za tehničko savjetovanje, planiranje i montažu/priključenje proizvoda za električno grijanje kupljenog kod nas.
Konačna cijena montaže ovisi o samom proizvodu, složenosti i vrsti montaže te se određuje na temelju prethodnog pregleda objekta na kojem će se montaža izvoditi. Sva odstupanja od dogovorene izvedbe montaže (ako kupac ne pripremi/osigura uvjete dogovorene prilikom pregleda) dodatno se naplaćuju na samoj lokaciji, odnosno tijekom izvođenja montaže.
Montažu može obavljati više ovlaštenih/ugovornih podizvođača.
Internetska trgovina mysun.hr i svi podaci, slike proizvoda te grafika prikazana na internetskoj stranici zaštićeni su Zakonom o autorskim i srodnim pravima (Službeni list RS, broj 21/1995 s izmjenama; u nastavku ZASP) i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez prethodnog pisanog odobrenja. Zaštitni znakovi i logotipi priznatih tvrtki vlasništvo su tih tvrtki.
PODACI:
SBU KOOP
Cesta bratov Cerjakov 43,
SI – 8250 Brežice
JUB kemična industrija d.o.o.
Dol pri Ljubljani 28,
1262 Dol pri Ljubljani
Matični broj: 2349736000
Porezni broj: SI 63300265
Telefon: +386 (0)7 47 78 820
E-mail: info@koop.si
Obrađujemo sljedeće osobne podatke:
U SBU KOOP-u posvećujemo osobitu pažnju zaštiti osobnih podataka. Ovom politikom privatnosti želimo obavijestiti širu javnost o prirodi, opsegu i svrsi osobnih podataka koje prikupljamo, koristimo i obrađujemo. Također, pojedinci su ovime upoznati i sa svojim pravima.
SBU KOOP je, u svojstvu izvršitelja obrade i voditelja obrade podataka, poduzeo brojne tehničke i organizacijske mjere kako bi osigurao najbolju moguću zaštitu osobnih podataka koje posjeduje. Prikupljanje i obrada provode se u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i u skladu s nacionalnim zakonodavstvom o zaštiti podataka. Ipak, prijenos podataka putem interneta može sadržavati sigurnosne propuste, stoga se apsolutna zaštita možda ne može u potpunosti jamčiti. Zbog toga nam svatko može svoje osobne podatke dostaviti i alternativnim sredstvima, npr. telefonom.
A) Osobni podaci
Osobni podaci su svi podaci koji se odnose na identificiranu ili moguće identificiranu fizičku osobu (“ispitanik”). Fizička osoba koja se može identificirati jest ona koju je moguće izravno ili neizravno identificirati, osobito pozivanjem na identifikator kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili na jedan ili više čimbenika koji su karakteristični za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet te fizičke osobe.
B) Subjekt podataka (ispitanik)
Subjekt podataka (ispitanik) svaka je identificirana ili moguće identificirana fizička osoba čije osobne podatke prikuplja i obrađuje prikupljač i obrađivač.
C) Obrada podataka
Obrada je svaka radnja ili skup radnji koje se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim ili neautomatiziranim sredstvima, poput prikupljanja, bilježenja, organiziranja, strukturiranja, pohrane, prilagođavanja ili izmjene, pronalaženja, uvida, uporabe, otkrivanja prijenosom, širenja ili na drugi način stavljanja na raspolaganje, usklađivanja ili kombiniranja, ograničavanja, brisanja ili uništavanja.
D) Privola (suglasnost)
Privola ispitanika svaka je dobrovoljna, posebna, informirana i nedvosmislena izjava ili jasno potvrdna radnja kojom ispitanik izražava svoju suglasnost za obradu svojih osobnih podataka.
Voditelj obrade, za potrebe Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), druge relevantne zakonske odredbe koje se primjenjuju u državama članicama Europske unije te ostale propise u vezi sa zaštitom podataka, jest:
SBU KOOP
Cesta bratov Cerjakov 43
8250 Brežice, SI
JUB kemična industrija d.o.o.
Dol pri Ljubljani 28, 1262 Dol pri Ljubljani
Telefon: +386 7 47 78 820
E-adresa: info@koop.si
Na ovoj internetskoj stranici koriste se kolačići (cookies). Kolačići su tekstualne datoteke koje se pohranjuju u računalni sustav putem internetskog preglednika te korisnicima omogućuju jednostavnije i lakše korištenje stranice.
Pojedinac u bilo kojem trenutku može spriječiti postavljanje kolačića putem naše internetske stranice korištenjem odgovarajućih postavki u svom internetskom pregledniku te tako trajno onemogućiti njihovo postavljanje. Osim toga, već postavljeni kolačići mogu se u svakom trenutku izbrisati putem internetskog preglednika ili drugih programskih alata. To je moguće u svim popularnim internetskim preglednicima. Međutim, ako ispitanik deaktivira postavke kolačića u pregledniku, neke funkcije naše internetske stranice neće biti u potpunosti dostupne.
Ova internetska stranica prikuplja različite opće podatke i informacije kada pojedinac posjeti stranicu. Ti opći podaci i informacije pohranjuju se u log datotekama poslužitelja. Mogu se prikupljati sljedeći podaci:
Prilikom korištenja ovih općih podataka i informacija ne provodimo identifikaciju ispitanika. Ove informacije potrebne su za:
Na ovoj internetskoj stranici korisnici imaju mogućnost pretplate na naše mjesečne e-novosti (newsletter), pri čemu dobivaju korisne informacije i savjete o raznim sustavima grijanja.
SBU KOOP putem e-obavijesti povremeno obavještava svoje primatelje, koji su pristali na primanje takvih obavijesti, o novim uslugama i aktualnim događajima koje organizira.
Obavijesti prima samo ona osoba (ispitanik) koja:
Primatelj e-obavijesti može se u svakom trenutku odjaviti. Suglasnost za pohranu osobnih podataka, koju je ispitanik dao radi slanja e-obavijesti, može se u bilo kojem trenutku povući. Za odjavu je u svakoj e-obavijesti dostupna odgovarajuća poveznica. Također, ispitanik može odjavu zatražiti izravno od voditelja obrade podataka na drugi način (pisanim putem, elektronički ili usmeno).
SBU KOOP će podatke dobivene od korisnika koristiti u sljedeće svrhe:
Na ovoj internetskoj stranici nalaze se kontaktni obrasci koji omogućuju brz elektronički kontakt s tvrtkom. Ako se pojedinac odluči na kontakt putem obrasca, osobni podaci koje ispitanik dostavi putem obrasca automatski se pohranjuju. Voditelj obrade podatke čuva u svrhu obrade ili za uspostavljanje kontakta s ispitanikom. Ti osobni podaci neće se prosljeđivati trećim stranama.
Voditelj obrade obrađuje i čuva osobne podatke ispitanika samo onoliko dugo koliko je potrebno da bi se ispunila svrha za koju se pohranjuju ili koliko to dopušta europski ili drugi relevantni zakonodavac u zakonima ili propisima koji se odnose na voditelja obrade. Ako svrha pohrane više nije relevantna ili istekne zakonski rok pohrane, osobni podaci rutinski se blokiraju ili brišu u skladu sa zakonskim obvezama. Brisanje je, dakako, moguće i na zahtjev ispitanika.
A) Pravo na potvrdu
Svaki ispitanik ima pravo, priznato od strane europskog zakonodavca, dobiti informaciju od voditelja obrade o tome obrađuju li se osobni podaci koji se na njega odnose ili ne. Ako ispitanik želi iskoristiti ovo pravo, može se u svakom trenutku obratiti kontaktnim osobama (zaposlenicima) voditelja obrade.
B) Pravo na pristup
Svaki ispitanik ima pravo, priznato od strane europskog zakonodavca, u bilo kojem trenutku dobiti kopiju osobnih podataka koji se pohranjuju o njemu. Uz to, europske direktive i propisi omogućuju ispitanicima pristup i sljedećim informacijama:
C) Pravo na ispravak
Svaki ispitanik ima pravo, priznato od strane europskog zakonodavca, ishoditi od voditelja obrade bez nepotrebnog odgađanja ispravak netočnih osobnih podataka koji se na njega odnose. Uzimajući u obzir svrhu obrade, ispitanik ima pravo dopuniti nepotpune podatke.
Ako ispitanik želi iskoristiti to pravo, može se u svakom trenutku obratiti kontaktnim osobama (zaposlenicima) voditelja obrade.
D) Pravo na brisanje
Svaki ispitanik ima pravo, priznato od strane europskog zakonodavca, zahtijevati od voditelja obrade brisanje osobnih podataka koji se na njega odnose bez nepotrebnog odgađanja, a voditelj obrade u određenim je zakonskim okolnostima obvezan izvršiti brisanje tih osobnih podataka.
E) Pravo na ograničenje obrade
Svaki ispitanik ima pravo, priznato od strane europskog zakonodavca, zahtijevati od voditelja obrade ograničenje obrade ako je ispunjen jedan od sljedećih uvjeta:
Ako je ispunjen neki od gore navedenih uvjeta, a ispitanik zahtijeva ograničenje obrade osobnih podataka pohranjenih kod SBU KOOP-a, SBU KOOP dužan je bez odgađanja osigurati da se zahtjev za ograničenje obrade uvaži.
F) Pravo na prenosivost podataka
Svaki ispitanik ima pravo na prenosivost podataka. Ispitanik se u vezi s tim može u svakom trenutku obratiti zaposlenicima SBU KOOP-a.
G) Pravo na prigovor
Svaki ispitanik ima pravo, priznato od strane europskog zakonodavca, u svakom trenutku, iz razloga koji se tiču njegove posebne situacije, uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se na njega odnose.
SBU KOOP u slučaju prigovora više neće obrađivati osobne podatke, osim ako ne može dokazati postojanje uvjerljivih legitimnih razloga za obradu koji imaju prednost pred interesima, pravima i slobodama ispitanika ili za uspostavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva.
Ako SBU KOOP obrađuje osobne podatke u svrhu izravnog marketinga, ispitanik ima pravo u svakom trenutku uložiti prigovor na obradu osobnih podataka za takav marketing. Ako ispitanik uloži prigovor na obradu podataka u svrhu izravnog marketinga, SBU KOOP više neće obrađivati osobne podatke u tu svrhu.
Za ostvarenje prava na prigovor ispitanik se može bilo kada obratiti izravno SBU KOOP-u odnosno njegovim zaposlenicima.
H) Automatizirano pojedinačno donošenje odluka, uključujući profiliranje
SBU KOOP ne koristi profiliranje na temelju prikupljenih osobnih podataka.
I) Pravo na povlačenje privole
Svaki ispitanik ima pravo, priznato od strane europskog zakonodavca, u svakom trenutku povući svoju privolu za obradu osobnih podataka. Ako ispitanik želi iskoristiti pravo na povlačenje privole, može se u svakom trenutku obratiti izravno SBU KOOP-u ili zaposlenicima.
Voditelj obrade prikupljene će podatke štititi u skladu s važećim zakonodavstvom o zaštiti osobnih podataka te svojim internim aktima donesenim na temelju zakona. Time se osigurava odgovarajuća organizacijska i tehnička zaštita. Voditelj obrade ni u kojem slučaju neće prosljeđivati ili otkrivati prikupljene podatke trećim osobama. SBU KOOP provodi odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere za zaštitu osobnih podataka.
Voditelj obrade prikupljene osobne podatke prosljeđuje i ugovornim obrađivačima, koji te podatke mogu obrađivati isključivo u okviru uputa i ovlasti voditelja obrade, te koji su pisanom ugovoru s voditeljem obrade obvezani osigurati odgovarajuću razinu zaštite osobnih podataka, i to primjerice za CRM sustav, sustav za e-mail marketing i sustav za marketinšku automatizaciju. Pružatelj usluga (ponudnik) čuva zbirke osobnih podataka na području EU te ih ne iznosi u treće zemlje.
Voditelj obrade može proslijediti osobne podatke digitalnim oglašivačkim platformama (Google, Facebook, LinkedIn i dr.) te koristiti njihove kolačiće, što voditelju obrade omogućuje preciznije segmentiranje, prikaz ciljanih oglasa i retargeting. Time korisnik dobiva relevantnije oglase na tim platformama od strane voditelja obrade. Pri tome može doći do prijenosa podataka ugovornom obrađivaču izvan EU.
Osobne podatke ispitanika čuvamo neograničeno, odnosno do povlačenja privole za njihovo čuvanje i obradu. Nakon povlačenja privole ispitanika, njegove osobne podatke trajno brišemo.
Ako u našem poduzeću prestanu vrijediti ranije opisane svrhe prikupljanja i obrade osobnih podataka, baze podataka čija je svrha prestala trajno ćemo izbrisati.
Uvjeti poslovanja vrijede od 1.3.2025.